Bazen denk geliyorum, adam dol-andırıcı ama sadece r10'dan banlanıyor.

Bir şekilde r10'a bu konuya özel bir moderatör tutulup bu tür olaydaki dol-andırıcıları sürekli polise bildirir, kişi hakkındaki tüm bilgileri (ip adresleri dahil) paylaşsa, en azından r10'daki bir kısmı bitmez mi dol-andırıcılığın?

Edit : R10'un işi değil bu demişsiniz, haklısınız ama Dol-andırıcılık da bitmeyecek o zaman