• 05-09-2020, 17:49:16
    #37
    R10'un bu konudaki tek hatası GET olmaması.O da üzerinde çalışılıyor diye biliyorum.
  • 05-09-2020, 18:22:05
    #38
    Allah'ın verdiği beyni kullan dolandırılma çözüm bu kadar basit.
    26 yıllık İnternet kullanıcısıyım 1 kere bile d@landırılmadım. Telefonla da tabi
  • 05-09-2020, 19:40:16
    #39
    Üyeliği durduruldu
    Instructor adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah'ın verdiği beyni kullan dolandırılma çözüm bu kadar basit.
    26 yıllık İnternet kullanıcısıyım 1 kere bile d@landırılmadım. Telefonla da tabi
    Hocam dolandırıldım demedim ki
    3-4 defa seyit veya başka *********** insanlara denk geldim, beyni kullanmasını biliyorum sorun değil

    ama forumda kullanamayanlar da var, yazıktır yani.
  • 05-09-2020, 19:42:46
    #40
    celebiselli adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bazen denk geliyorum, adam dol-andırıcı ama sadece r10'dan banlanıyor.

    Bir şekilde r10'a bu konuya özel bir moderatör tutulup bu tür olaydaki dol-andırıcıları sürekli polise bildirir, kişi hakkındaki tüm bilgileri (ip adresleri dahil) paylaşsa, en azından r10'daki bir kısmı bitmez mi dol-andırıcılığın?

    Edit : R10'un işi değil bu demişsiniz, haklısınız ama Dol-andırıcılık da bitmeyecek o zaman
    Dolandıcırılık nezaman bitti bu ülkede cezalar caydırıcı değil, resmen devlet destek oluyor gibi, böyle olunca herkes bakıyor kısa yoldan köşeyi dönmeye. Modların umurunda olmaz görevini yapar geçer banlar, şikayet etmek şahsa aittir sen kendi hakkını savunamazsan modların zerre umurunda olmaz, olmamalıda.
  • 05-09-2020, 21:58:11
    #41
    Ben evsahibi olayim. Sen de benim evimde otur, eve hirsiz girsin esyalarini calsinlar. Ben niye polise sikayet edeyim?
  • 05-09-2020, 23:34:13
    #42
    GodLessTurtLe adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Dolandıcırılık nezaman bitti bu ülkede cezalar caydırıcı değil, resmen devlet destek oluyor gibi, böyle olunca herkes bakıyor kısa yoldan köşeyi dönmeye. Modların umurunda olmaz görevini yapar geçer banlar, şikayet etmek şahsa aittir sen kendi hakkını savunamazsan modların zerre umurunda olmaz, olmamalıda.
    Bir zamanlar kapkaç diye bir suç vardı kapkaça uğramayan insan kalmamıştı neredeyse.
    Artık neredeyse hiç kalmadı.
    Çünkü bir günde kapkaç basit hırsızlıktan cebren gasp haline çevrildi.
    Cezası 1-3 yıldan 15 yıla çıktı.
    Türkiye'de kapkaç denilen şeyi neredeyse hiç görememeye başladık.
    Bu dol@ndırıcılık konusunda da cezalar arttırılırsa ciddi bir azalma yaşanır.
    Bir de bu ülkede bu dol@ndırıcılık ciddi bir sorun olduğu için, narkotik gibi poliste sadece dol@ndırıcılığı araştırmak ile görevli uzman bir şube kurulmalı.
    Bu işe bakan özel mahkemeler olmalı.
  • 06-09-2020, 02:51:34
    #43
    Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Ben evsahibi olayim. Sen de benim evimde otur, eve hirsiz girsin esyalarini calsinlar. Ben niye polise sikayet edeyim?
    tam yerinde örnek olmuş hocam
  • 06-09-2020, 07:11:26
    #44
    Facebook'ta ki dolandırıcalar için facebook mu dava acaçacak?
  • 09-09-2020, 14:34:44
    #45
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Hocam stalk yaparken sizin daha önce kullandığınız hesap süresiz olarak banlanmış durumda gözüküyor? Burada dolandırıcılara saydırıyorsunuz ama gelin görün ki sizinde kullandığınız eski hesabınız süresiz olarak banlanmış gidip başkasının adına hesap oluşturmuşsunuz. Gerekli yerlere bildirdim hocam, bilginiz olsun. @ErdeM;
    Bahsettiğim hesap: https://www.r10.net/members/105362-opseques.html
    TUHAF ?