Dolandıcırılık nezaman bitti bu ülkede

cezalar caydırıcı değil, resmen devlet destek oluyor gibi, böyle olunca herkes bakıyor kısa yoldan köşeyi dönmeye. Modların umurunda olmaz görevini yapar geçer banlar, şikayet etmek şahsa aittir sen kendi hakkını savunamazsan modların zerre umurunda olmaz, olmamalıda.
Bir zamanlar kapkaç diye bir suç vardı kapkaça uğramayan insan kalmamıştı neredeyse.
Artık neredeyse hiç kalmadı.
Çünkü bir günde kapkaç basit hırsızlıktan cebren gasp haline çevrildi.
Cezası 1-3 yıldan 15 yıla çıktı.
Türkiye'de kapkaç denilen şeyi neredeyse hiç görememeye başladık.
Bu dol@ndırıcılık konusunda da cezalar arttırılırsa ciddi bir azalma yaşanır.
Bir de bu ülkede bu dol@ndırıcılık ciddi bir sorun olduğu için, narkotik gibi poliste sadece dol@ndırıcılığı araştırmak ile görevli uzman bir şube kurulmalı.
Bu işe bakan özel mahkemeler olmalı.