Gerrard adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Ben evsahibi olayim. Sen de benim evimde otur, eve hirsiz girsin esyalarini calsinlar. Ben niye polise sikayet edeyim?
tam yerinde örnek olmuş hocam