Bazen denk geliyorum, adam dol-andırıcı ama sadece r10'dan banlanıyor.
Bir şekilde r10'a bu konuya özel bir moderatör tutulup bu tür olaydaki dol-andırıcıları sürekli polise bildirir, kişi hakkındaki tüm bilgileri (ip adresleri dahil) paylaşsa, en azından r10'daki bir kısmı bitmez mi dol-andırıcılığın?
Edit : R10'un işi değil bu demişsiniz, haklısınız ama Dol-andırıcılık da bitmeyecek o zaman
Dolandıcırılık nezaman bitti bu ülkede

cezalar caydırıcı değil, resmen devlet destek oluyor gibi, böyle olunca herkes bakıyor kısa yoldan köşeyi dönmeye. Modların umurunda olmaz görevini yapar geçer banlar, şikayet etmek şahsa aittir sen kendi hakkını savunamazsan modların zerre umurunda olmaz, olmamalıda.