Pandemiden dolayı, çoğu zaman iş olmamasından ötürü evde sürekli oturmaktan aldığım kilolar ( bayağı fat to fit oldum ) ve sıkıntıdan günde içtiğim 2 paket sigaradan ( sporu geçen sene bıraktım şu anda koşamıyorum bile ) 1 Haftalığına Su orucuna gireceğim hem vücudun kendini temizlemesi için, hem zayıflamak için. Yemek yememek kolayda şu sigaradan 1 dal bile içmemek nasıl olacak bilmiyorum bütün gün elim ayağım titreyecek muhtemelen. Eğer ciğerim biraz olsun rahatlarsa spora tekrardan devam etmek istiyorum bakalım 1 hafta dayanabilecek miyim. Şans dileyin bana

İyi akşamlar dilerim.
1. Gün : Tahmin ettiğim gibi aşırı sinirlilik vardı bu yüzden sigara içmeye devam ettim günde 2 2.5 paket içerken şu anda paketin yarısı bitti yatana kadar kalanıda bitse 1 paket içmiş olacağım. Açlık aklıma bile gelmiyor ağzım kurudukça su içiyorum herhalde 2 litreyi geçmişimdir.