Günde 4-5 litre su içerim istediğimi yer içerim, günlük ortalama adımım 2700. Kilo almam, böbrekler ile ciğerlerin ikisinin de çok temiz olduğu söylendi. Az bi sigaram var. Tek sıkıntı elektrolit kaybı çok olduğu için nabız bazen sapıtıyor. Bunun için 4'ü geçmemeye çalışıyorum. 4'ü geçersem nabız 90'a vuruyor 60 ortalamadan. Metabolizmayı hızlandıran kısım burası.