• 26-08-2020, 18:24:42
    #28
    Agersosyalmedya adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşüyor mu böyle?
    hhahaafjkf bunu beklemiyodum bak
  • 26-08-2020, 18:24:56
    #29
    Kurumsal Üye
    Konu yine yeni - eski üye muhabbetine dönmüş.

    Bir kere de şu muhabbeti yapmayın yahu. Size ne kimin ne kadarlık üye olduğundan?

    Biri rahatsız olduğu bir hususu dile getirmiş bu kadar basit.

    Sanki kendi yıllardır bu forumda üye gibi yazıyor birde. Az mantıklı olun. Biri bir düşüncesini dile getirmek istiyorsa bilmem kaç yıllık üye olmak zorunda değildir.

    Eski üye olmanın ayrıcalığı mı var bu platformda?

    Az saygı diyorum. Biraz empati yapmayı bilen bu kıyaslamaya girmez.

    Bu arada uslubu bozuk boş yazan üye sayısında artış olduğu da bir gerçek. Laf olsun diye yazılıyor konulara.
  • 26-08-2020, 18:25:04
    #30
    karpowership adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsterse 10 günlük olsun ne farkeder? Dedikleri doğru. Önceleri forum daha kaliteliydi. Şuan ergen dolu ( hepsini kastetmiyorum ) ama %90'ı boş kişiler. Saçma sapan konular, konulara cevaplar, kısacası çoğu forum kirliliği.
    Bu forumda zaten eski uye olan kendini tovbe hasa mesih saniyor 😁 oysa ben olsam eski uyuyim demek yerine, adam 4 ayda benim bir bucuk yildir yapdigim ticareti yapmis forumda derdim.
  • 26-08-2020, 18:28:08
    #31
    karaoglan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Belki sen gibi hayatım r10dan ibaret değildir?
    Kralucx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tamam en duyarlı arkadaş sensin
    Bayan üyeler şikayet etmiyorken sana ne oluyor ki
    Zaten forum yetkilileri var yanlış olan bir şeyi illa ki görür ve düzeltirler saçma bir konu iyi forumlar
    üslup arkadaşlar. forumdaki haddi aşan konuları ben de sevmiyorum, fakat son yıllarda hareketliliği arttırmak adına üyelik alımları esnekleştirildi. bu konulara değinecek vaktim de olmadı. eşime r10 hesabı açacaktım sırf bu muhabbetlerden dolayı açmak istemedim ve ben işlerini takip diyorum. burası twitter değil, her eleştiriye "boşa duyar kasıyosun" gibi bir refleks geliştirdiniz ancak yeri burası da değil.

    edeple gelen
    hürmetle gider.
  • 26-08-2020, 18:28:18
    #32
    yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu yine yeni - eski üye muhabbetine dönmüş.

    Bir kere de şu muhabbeti yapmayın yahu. Size ne kimin ne kadarlık üye olduğundan?

    Biri rahatsız olduğu bir hususu dile getirmiş bu kadar basit.

    Sanki kendi yıllardır bu forumda üye gibi yazıyor birde. Az mantıklı olun. Biri bir düşüncesini dile getirmek istiyorsa bilmem kaç yıllık üye olmak zorunda değildir.

    Eski üye olmanın ayrıcalığı mı var bu platformda?

    Az saygı diyorum. Biraz empati yapmayı bilen bu kıyaslamaya girmez.

    Bu arada uslubu bozuk boş yazan üye sayısında artış olduğu da bir gerçek. Laf olsun diye yazılıyor konulara.

    Hocam eski ama tradesi benden dusuk laf olsun torba dolsun iste. Konu rahatsiz etti paylasmak istedim ama bazilari hoslanmadi bu durumdan.
  • 26-08-2020, 18:29:00
    #33
    yeni üyeyim susuyorum 5 sene sonra 42 yaşında olcam o zaman görürsünüz siz 😀
  • 26-08-2020, 18:29:16
    #34
    Chipville adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda zaten eski uye olan kendini tovbe hasa mesih saniyor 😁 oysa ben olsam eski uyuyim demek yerine, adam 4 ayda benim bir bucuk yildir yapdigim ticareti yapmis forumda derdim.
    hocam sizi destekliyordum ama bu mesajınızdan sonra sizde boş yapıyorsunuz. Bırakın yaşı ticareti. önemli olan insanlık. Bir konu açıp sitemde bulundunuz destekledik. ama r10 yaşından girildi ticaretten çıkıldı. Gerçekten boş yapıyorsunuz.
  • 26-08-2020, 18:29:59
    #35
    Chipville adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu forumda zaten eski uye olan kendini tovbe hasa mesih saniyor 😁 oysa ben olsam eski uyuyim demek yerine, adam 4 ayda benim bir bucuk yildir yapdigim ticareti yapmis forumda derdim.

    Öyle bir takıntımız (mesih) yok. Ama sitem ettiğiniz gibi bir durum ile ben de karşılaşmadım. Boş boş duyar kasacağınıza sitelerinize veya işlerinize zaman ayırın.
  • 26-08-2020, 18:30:05
    #36
    djcoder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    hocam sizi destekliyordum ama bu mesajınızdan sonra sizde boş yapıyorsunuz. Bırakın yaşı ticareti. önemli olan insanlık. Bir konu açıp sitemde bulundunuz destekledik. ama r10 yaşından girildi ticaretten çıkıldı. Gerçekten boş yapıyorsunuz.
    Kardesim bunu bos muhhabeti baslatana diyeceksin bana degil.