Belki sen gibi hayatım r10dan ibaret değildir?
Tamam en duyarlı arkadaş sensin
Bayan üyeler şikayet etmiyorken sana ne oluyor ki
Zaten forum yetkilileri var yanlış olan bir şeyi illa ki görür ve düzeltirler saçma bir konu iyi forumlar
üslup arkadaşlar. forumdaki haddi aşan konuları ben de sevmiyorum, fakat son yıllarda hareketliliği arttırmak adına üyelik alımları esnekleştirildi. bu konulara değinecek vaktim de olmadı. eşime r10 hesabı açacaktım sırf bu muhabbetlerden dolayı açmak istemedim ve ben işlerini takip diyorum. burası twitter değil, her eleştiriye "boşa duyar kasıyosun" gibi bir refleks geliştirdiniz ancak yeri burası da değil.
edeple gelen
hürmetle gider.