• 26-08-2020, 18:47:32
    #46
    Konu açmak yerine ne yapılabilir adlı videom yayında beğenirseniz sevinirim :d

    https://youtu.be/i8v0E6SDc_k
  • 26-08-2020, 18:48:05
    #47
    GianC adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bayan kişiye hitap eder, kadın geneldir.
    evet, bir hitaptır..
  • 26-08-2020, 18:50:29
    #48
    karpowership adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İsterse 10 günlük olsun ne farkeder? Dedikleri doğru. Önceleri forum daha kaliteliydi. Şuan ergen dolu ( hepsini kastetmiyorum ) ama %90'ı boş kişiler. Saçma sapan konular, konulara cevaplar, kısacası çoğu forum kirliliği.
    ne saçmalıyorsunuz? 2 aylık bir üye forumu nasıl keşfedip %90 kişinin ergen olduğunun kanıtına varabilir? şaka yapıyorsunuzdur umarım
  • 26-08-2020, 18:50:42
    #49
    Peder adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Düşüyo mu böyle hocam
    Cok denedin dusuremedin heralde sorduguna gore.
  • 26-08-2020, 18:54:46
    #50
    karaoglan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Konu açmak yerine ne yapılabilir adlı videom yayında beğenirseniz sevinirim :d

    https://youtu.be/i8v0E6SDc_k
    Report bir olaya karşı verilecek tek tepki değildir.
    Kadına şiddet konusunda neden bu kadar çok haber yapılıyor? Neden sosyal medyada ve gerçek hayatta eylemler yapılıyor?
    Neden insanlar organize şekilde bir çok konuda gösteri, protesto düzenliyor?
    Onlara da 155'i arayın, polis çağırın kalanını polis halleder mi diyeceksiniz?
    İşte polis ile bu işler çözülmediği için herkese durumu duyurmak ve bilinçlendirmek için böyle konulara ihtiyaç var.

    Ben konuyu bile görmedim, ama görsem büyük tepki verirdim muhtemelen.
    Çünkü bu tarz durumlarla report ederek baş edemezsiniz.
    Tepkinizi konunun içinde koymanız gerekiyor ki konu silindiğine göre orada tepki gösteremeyeceği için arkadaş yeni konu açmış.
    Böyle konu açıp organize şekilde protesto ederseniz birileri belden aşağı muhabbet etmeden tepki göreceklerini bilirler ve çekinirler.

    İhbar etmek o konuyu protesto etmeye ya da o konuda bir organize tepki oluşurmaya çalışmaya engel değildir.
    Son zamanlarda duyar kasmayın diye Türk dilinin canına okuyan bir ergen deyimi var.
    Daha çok duyar kasılan ve kasılan duyarlara daha çok önem veren bir topluma ihtiyacımız var.
  • 26-08-2020, 19:03:47
    #51
    karaoglan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    6 ay değil gözlüklerini sil neyse üstteki yorumuma bak açıkladım :d alintilama daha fazla algılarınız kapalı kendimi yoramam hiç :d
    sen kimsin de benimle böyle konuşuyorsun ukala herif?