karaoglan01 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu açmak yerine ne yapılabilir adlı videom yayında beğenirseniz sevinirim :d

https://youtu.be/i8v0E6SDc_k
Report bir olaya karşı verilecek tek tepki değildir.
Kadına şiddet konusunda neden bu kadar çok haber yapılıyor? Neden sosyal medyada ve gerçek hayatta eylemler yapılıyor?
Neden insanlar organize şekilde bir çok konuda gösteri, protesto düzenliyor?
Onlara da 155'i arayın, polis çağırın kalanını polis halleder mi diyeceksiniz?
İşte polis ile bu işler çözülmediği için herkese durumu duyurmak ve bilinçlendirmek için böyle konulara ihtiyaç var.

Ben konuyu bile görmedim, ama görsem büyük tepki verirdim muhtemelen.
Çünkü bu tarz durumlarla report ederek baş edemezsiniz.
Tepkinizi konunun içinde koymanız gerekiyor ki konu silindiğine göre orada tepki gösteremeyeceği için arkadaş yeni konu açmış.
Böyle konu açıp organize şekilde protesto ederseniz birileri belden aşağı muhabbet etmeden tepki göreceklerini bilirler ve çekinirler.

İhbar etmek o konuyu protesto etmeye ya da o konuda bir organize tepki oluşurmaya çalışmaya engel değildir.
Son zamanlarda duyar kasmayın diye Türk dilinin canına okuyan bir ergen deyimi var.
Daha çok duyar kasılan ve kasılan duyarlara daha çok önem veren bir topluma ihtiyacımız var.