yilmaz70 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Konu yine yeni - eski üye muhabbetine dönmüş.

Bir kere de şu muhabbeti yapmayın yahu. Size ne kimin ne kadarlık üye olduğundan?

Biri rahatsız olduğu bir hususu dile getirmiş bu kadar basit.

Sanki kendi yıllardır bu forumda üye gibi yazıyor birde. Az mantıklı olun. Biri bir düşüncesini dile getirmek istiyorsa bilmem kaç yıllık üye olmak zorunda değildir.

Eski üye olmanın ayrıcalığı mı var bu platformda?

Az saygı diyorum. Biraz empati yapmayı bilen bu kıyaslamaya girmez.

Bu arada uslubu bozuk boş yazan üye sayısında artış olduğu da bir gerçek. Laf olsun diye yazılıyor konulara.

Hocam eski ama tradesi benden dusuk laf olsun torba dolsun iste. Konu rahatsiz etti paylasmak istedim ama bazilari hoslanmadi bu durumdan.