hocam sizi destekliyordum ama bu mesajınızdan sonra sizde boş yapıyorsunuz. Bırakın yaşı ticareti. önemli olan insanlık. Bir konu açıp sitemde bulundunuz destekledik. ama r10 yaşından girildi ticaretten çıkıldı. Gerçekten boş yapıyorsunuz.
Kardesim bunu bos muhhabeti baslatana diyeceksin bana degil.