Chipville adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Bu forumda zaten eski uye olan kendini tovbe hasa mesih saniyor 😁 oysa ben olsam eski uyuyim demek yerine, adam 4 ayda benim bir bucuk yildir yapdigim ticareti yapmis forumda derdim.
hocam sizi destekliyordum ama bu mesajınızdan sonra sizde boş yapıyorsunuz. Bırakın yaşı ticareti. önemli olan insanlık. Bir konu açıp sitemde bulundunuz destekledik. ama r10 yaşından girildi ticaretten çıkıldı. Gerçekten boş yapıyorsunuz.