• 24-08-2020, 21:02:00
    #19
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sen haberleri izlemiyosun galiba kaçına söylüyorda polis kaçı takıyor? çürük yumurta bol ülkede salak saçma felsefe yapıp takmaya karşı olanlar var bu ülkede
    arada 1 tane çürük çıkar(kız olayındaki gibi) onada basarsın cezayı veya alıp götürürsün,yok ihbar felan apaçık para koparmaktır şu ülke durumunda zaten kıtkanaat geçiniyoruz.
  • 24-08-2020, 21:03:23
    #20
    Phion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    arada 1 tane çürük çıkar(kız olayındaki gibi) onada basarsın cezayı veya alıp götürürsün,yok ihbar felan apaçık para koparmaktır şu ülke durumunda zaten kıtkanaat geçiniyoruz.
    kıt kanaat geçiniyorsan kurallara uyarsın olur biter. Devletin her yaptığına onay veremem, vergiler vs. ama bu yerinde karar. caydırıcı olacakki insanlar kurallara uysun
  • 24-08-2020, 21:12:50
    #21
    ülkece yaptığımız tek şey birbirimizi gambazlamak
  • 24-08-2020, 22:31:00
    #22
    Phion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben silmedim,vatandaş ve polis işini yapsa bu tür saçmalıklara gerek kalmaz çok gereksiz olmuş.Bizim insanlarımız (birbirine geçirm*ye) meraklı üstüne ihbar çıkarmışlar,insan gibi uyarırsın,uyardıktan sonra illa takacaktır.
    Evet vatandaş ve polis üstüne düşerse ihbar, fişleme bu tür şeyleri onaylayacak biri değilim. Lakin kimse görevini yapmadığı için işte para bitmiş mesajı da abes. Savunmanızla yazdığınız mesaj arasında tonla fark var. Yazdığınız ile şu mesajınız arasında hiç bir bağlantı yok.
  • 24-08-2020, 22:43:11
    #23
    SEO Expert
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    sana göre ne yapmalıyız mesela aylardır dışarı çıkmıyorum onu diyorsan, toplasan 3 4 kere çıktım oda zoraki.
    aylardır dışarıya çıkmıyorsan endişelenme, virüs seni kolay kolay öldüremez, ama obezite, diyabet, stres gibi virüsten binlerce kat daha tehlikeli şeyler seni kesinlikle öldürür.
  • 24-08-2020, 22:57:35
    #24
    Rothstein adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aylardır dışarıya çıkmıyorsan endişelenme, virüs seni kolay kolay öldüremez, ama obezite, diyabet, stres gibi virüsten binlerce kat daha tehlikeli şeyler seni kesinlikle öldürür.
    evde zorunlu çıkanlar var o nedenle, ben kendimi kapasam bile gelmesi muhtemel 🙂
  • 25-08-2020, 02:46:51
    #25
    Sonunda geldi güncelleme. Umarım kısa sürede işlem yaparlar. Birde çalışanlarında pozitif çıkan firmaları şikayet etme gibi bir güncelleme yapsalar on numara olur.