Phion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
arada 1 tane çürük çıkar(kız olayındaki gibi) onada basarsın cezayı veya alıp götürürsün,yok ihbar felan apaçık para koparmaktır şu ülke durumunda zaten kıtkanaat geçiniyoruz.
kıt kanaat geçiniyorsan kurallara uyarsın olur biter. Devletin her yaptığına onay veremem, vergiler vs. ama bu yerinde karar. caydırıcı olacakki insanlar kurallara uysun