ben silmedim,vatandaş ve polis işini yapsa bu tür saçmalıklara gerek kalmaz çok gereksiz olmuş.Bizim insanlarımız (birbirine geçirm*ye) meraklı üstüne ihbar çıkarmışlar,insan gibi uyarırsın,uyardıktan sonra illa takacaktır.
Evet vatandaş ve polis üstüne düşerse ihbar, fişleme bu tür şeyleri onaylayacak biri değilim. Lakin kimse görevini yapmadığı için işte para bitmiş mesajı da abes. Savunmanızla yazdığınız mesaj arasında tonla fark var. Yazdığınız ile şu mesajınız arasında hiç bir bağlantı yok.