Uygulama çok güzel iş yapabilir ancak anlamadığım bazı konular var. Mesela alışveriş yaptığınızda (bakkal, kafe, restoran vs.) size aldığınız üründe hemen fiş kesiyor mu? Çoğunda hayır, peki siz bunu vergi dairesine bildiriyormusunuz? %90 hayır. Çalıştığınız yerde sigortanız tam yatırılmayınca asgari ücret üzerinden yatırılınca sgk ya şikayet ediyormusunuz? %80 hayır yada çocuk işçileri gördüğünüzde ihbar ediyormusunuz? %90 hayır. Aklımın takıldığı nokta şu sağlığınızdan çalınmasını istemiyorsunuz ve bu uygulama üzerinden bildirip ceza kesilmesini istiyorsunuz yada yaptırım uygulanmasını, peki cebinizden çalanların yada hayat sigortanızdan çalanları neden ihbar etmiyorsunuz? Çünkü ekmeğimden olabilirim yada işimden olabilirim düşüncesiyle. Ancak farkına varın ki bu diğer yapılanlar emin olun bu uygulamadan daha önemli. Eğer cebinizden yada geleceğinizden çalanları şikayet ederseniz refaha kavuşuruz. Sadece siz değil herkes kavuşur. Ancak bu bilinç ne yazık ki maalesef yok.
Kabul ediyorum haddinden fazla vergi veriyoruz. İş verenlerin yığınla yükü, çalışanların yığınla borcu olabilir. Fiyat endeksini düşürenler devletten yada personelinden çalanlardır. Ben siyasi bir kişi değilim bu kadar vergiden de şikayetçiyim vergiyi sgk'yı kaçırandan da. Bu yüzden bu uygulama kadar herkes duyarlı olsa da ülkenin düzenine bir yol verilse. Saygılarla...
Artık maske takmayanı ihbar edebilicez
24
●694
- 24-08-2020, 18:25:53virüscükler tek başına kalmana bakmıyor dolaşıveriyollaSckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2020, 18:27:17Bu mantıkla evde de maske takalım yatarken.Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2020, 18:28:11usta, takıp takmamak senin elinde, şimdi virüsü ben çıkarmışım gibi bana şey yapma gözünüseveyim. Sen tedbir almasanda olur biz dışarda alıyoruz.Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2020, 20:52:09aman ne tedbir ne tedbiresrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle

keşke maske ile iş bitseydi. - 24-08-2020, 20:56:51sana göre ne yapmalıyız meselaPhion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aylardır dışarı çıkmıyorum onu diyorsan, toplasan 3 4 kere çıktım oda zoraki.
- 24-08-2020, 20:57:18ben silmedim,vatandaş ve polis işini yapsa bu tür saçmalıklara gerek kalmaz çok gereksiz olmuş.Bizim insanlarımız (birbirine geçirm*ye) meraklı üstüne ihbar çıkarmışlar,insan gibi uyarırsın,uyardıktan sonra illa takacaktır.DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 24-08-2020, 20:58:37Phion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
sen haberleri izlemiyosun galiba kaçına söylüyorda polis kaçı takıyor? çürük yumurta bol ülkede salak saçma felsefe yapıp takmaya karşı olanlar var bu ülkede

aylardır dışarı çıkmıyorum onu diyorsan, toplasan 3 4 kere çıktım oda zoraki.