• 24-08-2020, 18:21:36
    #10
    Uygulama çok güzel iş yapabilir ancak anlamadığım bazı konular var. Mesela alışveriş yaptığınızda (bakkal, kafe, restoran vs.) size aldığınız üründe hemen fiş kesiyor mu? Çoğunda hayır, peki siz bunu vergi dairesine bildiriyormusunuz? %90 hayır. Çalıştığınız yerde sigortanız tam yatırılmayınca asgari ücret üzerinden yatırılınca sgk ya şikayet ediyormusunuz? %80 hayır yada çocuk işçileri gördüğünüzde ihbar ediyormusunuz? %90 hayır. Aklımın takıldığı nokta şu sağlığınızdan çalınmasını istemiyorsunuz ve bu uygulama üzerinden bildirip ceza kesilmesini istiyorsunuz yada yaptırım uygulanmasını, peki cebinizden çalanların yada hayat sigortanızdan çalanları neden ihbar etmiyorsunuz? Çünkü ekmeğimden olabilirim yada işimden olabilirim düşüncesiyle. Ancak farkına varın ki bu diğer yapılanlar emin olun bu uygulamadan daha önemli. Eğer cebinizden yada geleceğinizden çalanları şikayet ederseniz refaha kavuşuruz. Sadece siz değil herkes kavuşur. Ancak bu bilinç ne yazık ki maalesef yok.
    Kabul ediyorum haddinden fazla vergi veriyoruz. İş verenlerin yığınla yükü, çalışanların yığınla borcu olabilir. Fiyat endeksini düşürenler devletten yada personelinden çalanlardır. Ben siyasi bir kişi değilim bu kadar vergiden de şikayetçiyim vergiyi sgk'yı kaçırandan da. Bu yüzden bu uygulama kadar herkes duyarlı olsa da ülkenin düzenine bir yol verilse. Saygılarla...
  • 24-08-2020, 18:25:08
    #11
    Tek başıma bankta oturuken veya caddede tek başıma yürürken bana maskenin ne faydası var?
    toplu olarak bir yerde bulunuyorsak evet takalım önlemimizi alalım ama tek başına maske takmanın bir anlamı yok.
  • 24-08-2020, 18:25:53
    #12
    Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek başıma bankta oturuken veya caddede tek başıma yürürken bana maskenin ne faydası var?
    toplu olarak bir yerde bulunuyorsak evet takalım önlemimizi alalım ama tek başına maske takmanın bir anlamı yok.
    virüscükler tek başına kalmana bakmıyor dolaşıveriyolla
  • 24-08-2020, 18:27:17
    #13
    Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tek başıma bankta oturuken veya caddede tek başıma yürürken bana maskenin ne faydası var?
    toplu olarak bir yerde bulunuyorsak evet takalım önlemimizi alalım ama tek başına maske takmanın bir anlamı yok.
    Bu mantıkla evde de maske takalım yatarken.
  • 24-08-2020, 18:28:11
    #14
    Sckn adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu mantıkla evde de maske takalım yatarken.
    usta, takıp takmamak senin elinde, şimdi virüsü ben çıkarmışım gibi bana şey yapma gözünüseveyim. Sen tedbir almasanda olur biz dışarda alıyoruz.
  • 24-08-2020, 20:52:09
    #15
    esrefyasa adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    usta, takıp takmamak senin elinde, şimdi virüsü ben çıkarmışım gibi bana şey yapma gözünüseveyim. Sen tedbir almasanda olur biz dışarda alıyoruz.
    aman ne tedbir ne tedbir
    keşke maske ile iş bitseydi.
  • 24-08-2020, 20:56:51
    #16
    Phion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    aman ne tedbir ne tedbir
    keşke maske ile iş bitseydi.
    sana göre ne yapmalıyız mesela aylardır dışarı çıkmıyorum onu diyorsan, toplasan 3 4 kere çıktım oda zoraki.
  • 24-08-2020, 20:57:18
    #17
    DemirayBilisim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Mesajı silmiş arkadaş ama yazıktır yahu. Biz de fikir olarak muhalifiz de bir iyilik yapılınca illahi çamur sürmeye ne gerek var. Yapsa parası bitmiş diyorsun yapmasa iş bilmez diyorsun. Çok merak ettim önerin nedir hele söyle de vallahi millet bi rahatlasın.
    ben silmedim,vatandaş ve polis işini yapsa bu tür saçmalıklara gerek kalmaz çok gereksiz olmuş.Bizim insanlarımız (birbirine geçirm*ye) meraklı üstüne ihbar çıkarmışlar,insan gibi uyarırsın,uyardıktan sonra illa takacaktır.
  • 24-08-2020, 20:58:37
    #18
    Phion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    ben silmedim,vatandaş ve polis işini yapsa bu tür saçmalıklara gerek kalmaz çok gereksiz olmuş.Bizim insanlarımız (birbirine geçirm*ye) meraklı üstüne ihbar çıkarmışlar,insan gibi uyarırsın,uyardıktan sonra illa takacaktır.
    sen haberleri izlemiyosun galiba kaçına söylüyorda polis kaçı takıyor? çürük yumurta bol ülkede salak saçma felsefe yapıp takmaya karşı olanlar var bu ülkede