Phion adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
aman ne tedbir ne tedbir
keşke maske ile iş bitseydi.
sana göre ne yapmalıyız mesela aylardır dışarı çıkmıyorum onu diyorsan, toplasan 3 4 kere çıktım oda zoraki.