Mesajı silmiş arkadaş ama yazıktır yahu. Biz de fikir olarak muhalifiz de bir iyilik yapılınca illahi çamur sürmeye ne gerek var. Yapsa parası bitmiş diyorsun yapmasa iş bilmez diyorsun. Çok merak ettim önerin nedir hele söyle de vallahi millet bi rahatlasın.
ben silmedim,vatandaş ve polis işini yapsa bu tür saçmalıklara gerek kalmaz çok gereksiz olmuş.Bizim insanlarımız (birbirine geçirm*ye) meraklı üstüne ihbar çıkarmışlar,insan gibi uyarırsın,uyardıktan sonra illa takacaktır.