aylardır dışarıya çıkmıyorsan endişelenme, virüs seni kolay kolay öldüremez, ama obezite, diyabet, stres gibi virüsten binlerce kat daha tehlikeli şeyler seni kesinlikle öldürür.
evde zorunlu çıkanlar var o nedenle, ben kendimi kapasam bile gelmesi muhtemel 🙂