• 24-08-2020, 01:41:21
    #28
    bende çok beğenırdım lakın kodlama bılmezdım bazı gerçeklerı onların sayesınde oğrendım daha doğrusu kodlama bılmedığımden ınsanların en populer ağ olan facede acaba bu yazıyı neden paylaştı bu resımde bakarken sahte gulumsemeının nedenını araştırmayı oğrendım tabıkı ıllımunatı rofeller roltshl falan derken kendılerının evlılıkden ınsanı soğuttuğunu dusundum 2013 sonu gıbı
    Cw ıcınde dırek fetoya bağlı denıyor zaten red kek demeye bıle gerek yok 5 yıl once ınsaatta yazın çıkdığımda urfalı arkadaş muhendıs abısını de çağımısdı o zamnlar twıtterda populer olan bır hesabı desıfre olmasına vesıle olanlardan bırıyım demısdı.
    Çok farklı meseleler var bır araya ınsan getıremedığı mantık kuramadığı ıcın sen mı bılıyorsun deyıp kesıp atıyor ıste tamda burda baslıyor olaylar mantık kurulamayanın ustundekıler bu sıstemı 34CU OSMANLI SULTANI ABDULHAMIT han devrınce kurduğu ağı 10 yıl sonra çözup çökerttıklerı vakıt aynı sıstemı kendılerıne gore yorumlayıp ıslam topraklarına saldılar.

    ustte yazdığım gıbı çok farklı konular da bağ kuramayınca sıkılıyor bırakıyor ınsan o yuzden 100 yıldır Yahudı Ingılız kralıcesı ve hanedanlığına kımse soz etmyor.
  • 24-08-2020, 01:51:18
    #29
    30 gün fazla 30 dk içinde kapatsalar yeridir.

    Ne exp yazabilirler ne tools kodlayabilirler.

    Ne teknik terim bilgileri vardır ne sistem uzmanlıkları

    Ancak boş beleş işlerle uğraşan ve ne yazık ki ergenlik çağında olan gençlerin duygularını sömürme üzerine kurulu dolandırıc tayfası bunlar.

    Ben bunları vatana millete bir gram yararı olmayan ama herkesten çok milli ahkam kesenlere benzetiyorum.

    Size bir soru sorayım. Avrupada amerikada ülkeyi temsil eden orada bir şeyleri öğrenip milli duyguları sömürmeyen gençlerimiz mi vatan sevdalısı yoksa böyle bayrak edebiyatı yapıp avel avel işler yapan mı?

    Hani desek ülkeye ciddi anlamda siber güvenlikçi yetiştirebildiler helal olsun. Öyle bir şey de yok. Bunlarda en az terör örgütleri kadar zararlı
  • 24-08-2020, 01:53:16
    #30
    moncen adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    bende çok beğenırdım lakın kodlama bılmezdım bazı gerçeklerı onların sayesınde oğrendım daha doğrusu kodlama bılmedığımden ınsanların en populer ağ olan facede acaba bu yazıyı neden paylaştı bu resımde bakarken sahte gulumsemeının nedenını araştırmayı oğrendım tabıkı ıllımunatı rofeller roltshl falan derken kendılerının evlılıkden ınsanı soğuttuğunu dusundum 2013 sonu gıbı
    Cw ıcınde dırek fetoya bağlı denıyor zaten red kek demeye bıle gerek yok 5 yıl once ınsaatta yazın çıkdığımda urfalı arkadaş muhendıs abısını de çağımısdı o zamnlar twıtterda populer olan bır hesabı desıfre olmasına vesıle olanlardan bırıyım demısdı.
    Çok farklı meseleler var bır araya ınsan getıremedığı mantık kuramadığı ıcın sen mı bılıyorsun deyıp kesıp atıyor ıste tamda burda baslıyor olaylar mantık kurulamayanın ustundekıler bu sıstemı 34CU OSMANLI SULTANI ABDULHAMIT han devrınce kurduğu ağı 10 yıl sonra çözup çökerttıklerı vakıt aynı sıstemı kendılerıne gore yorumlayıp ıslam topraklarına saldılar.

    ustte yazdığım gıbı çok farklı konular da bağ kuramayınca sıkılıyor bırakıyor ınsan o yuzden 100 yıldır Yahudı Ingılız kralıcesı ve hanedanlığına kımse soz etmyor.
    Foruma technopat sosyal deki gibi düzgün Türkçe yazma zorunluluğu getirilmeli. En son lamerler diyorduk sonra siz kodlama öğrendiniz illimünati size sahte gülmeyi öğretti Abdülhamit 10 yılda bir yeri çözdü çökertti ama 100 yıldır İngilizlere bir şey denemiyor. Doğru mu anladım hocam?
  • 24-08-2020, 01:56:39
    #31

    😂
  • 24-08-2020, 01:57:37
    #32
    Milletimiz Herşeye Film gibi dizi gibi inaniyor.neymiş Ayyildiztim ulkeyi koruyomuş.Zaten Devletin Siber Guvenlikçileri var.Az Cok Buyuk Firmalarinda Uzmanlari var.Tamam Faydalari falan Varda Son Zamanlarda Amacindan Sapildi bence
  • 24-08-2020, 01:58:59
    #33
    18 Yaş altı kişileri milli duygular ile beslemekten başka yaptıkları bir şey yok.
    Millet o kadar körü körüne inanıyor ki bu oluşuma gelen yoruma bakın;"Türkiye artık siber saldırılara açık hale gelecek 😢"
  • 24-08-2020, 02:05:32
    #34
    İyi ergen tayfasıda arkadaşlara özenip bizim r10 ahalisinin sitelerine saldırmayı bırakır.

    En son bi konu görmüştüm çocuk zar zor 100-200 lira harcamış bir site yapmış hacklemişler. Bayraklar filan. Hey Allah'ım ya.

    Bu gruba son veren de devlettir büyük ihtimalle. Artık her devlet yasal resmi siber güvenliğe geçtiği için diğerini istemez doğal olarak. Yani TSK'ya destek için bir ordu kurabilir misiniz? Yok. Bu da aynı işte. Yararlı eylemleri olmuştur mutlaka vatan için ve şimdiye kadarki vatana hizmetleri için teşekkür ederiz.
  • 24-08-2020, 02:13:31
    #35
    Üyeliği durduruldu
    Lamer Özel Harekat
  • 24-08-2020, 04:37:02
    #36
    web sitesi hackelendi ✓
    Vatan kurtarıldı ✓
    vatan millet sakarya ✓