İyi ergen tayfasıda arkadaşlara özenip bizim r10 ahalisinin sitelerine saldırmayı bırakır.
En son bi konu görmüştüm çocuk zar zor 100-200 lira harcamış bir site yapmış hacklemişler. Bayraklar filan. Hey Allah'ım ya.
Bu gruba son veren de devlettir büyük ihtimalle. Artık her devlet yasal resmi siber güvenliğe geçtiği için diğerini istemez doğal olarak. Yani TSK'ya destek için bir ordu kurabilir misiniz? Yok. Bu da aynı işte. Yararlı eylemleri olmuştur mutlaka vatan için ve şimdiye kadarki vatana hizmetleri için teşekkür ederiz.