• 24-08-2020, 00:43:28
    #1
    Ayyıldız Tim yetkilileri 30 gün sonra faaliyetlerini durduracaklarını söylediler.

    https://instagram.com/p/CENOz8ln2E9

    Bu heyker grubu hakkında düşünceleriniz nedir?
  • 24-08-2020, 00:44:11
    #2
    Görünce çok şaşırdım sebebi nedir acaba
  • 24-08-2020, 00:45:56
    #3
    Prim ve milli değer sömürme topluluğu
  • 24-08-2020, 00:47:04
    #4
    CW gibi bir grubun olduğu yerde sanalda herdaim sağlam oluruz
  • 24-08-2020, 00:47:07
    #5
    Hiç üzülmedim açıkçası.
  • 24-08-2020, 00:47:23
    #6
    lamer ve ergen veletler olduğu sürece iş yürümez kendi exploitini yazmayıp zer0d*y exploitlerini hazır kullanıp sağa sola ben heçkırım diyerek ddos saldırısı atarak sağa sola tehditler savruşturup sosyal mühendisliğin ne ve nerede kullanılacağını -bilmeyenler için konuşuyorum üstüne alınan alsınsın kısaca ben özet geçtim kendi görüşümü yazmak suç değil sanırım
  • 24-08-2020, 00:47:25
    #7
    Demekki eskisi gibi yüzük, kitap, tişört işinden birşey kalmıyor..
  • 24-08-2020, 00:47:48
    #8
    Niye 30 gün sonra niye şimdi değil 😃 vazgeçirmemiz için mi
  • 24-08-2020, 00:50:17
    #9
    Hazır script demosuna girip yabancı okul sistemi hackledik diyen grup değil mi ya bu
    • sametbagci
    sametbagci bunu beğendi.
    1 kişi bunu beğendi.