lamer ve ergen veletler olduğu sürece iş yürümez kendi exploitini yazmayıp zer0d*y exploitlerini hazır kullanıp sağa sola ben heçkırım diyerek ddos saldırısı atarak sağa sola tehditler savruşturup sosyal mühendisliğin ne ve nerede kullanılacağını -bilmeyenler için konuşuyorum üstüne alınan alsınsın kısaca ben özet geçtim kendi görüşümü yazmak suç değil sanırım