30 gün fazla 30 dk içinde kapatsalar yeridir.

Ne exp yazabilirler ne tools kodlayabilirler.

Ne teknik terim bilgileri vardır ne sistem uzmanlıkları

Ancak boş beleş işlerle uğraşan ve ne yazık ki ergenlik çağında olan gençlerin duygularını sömürme üzerine kurulu dolandırıc tayfası bunlar.

Ben bunları vatana millete bir gram yararı olmayan ama herkesten çok milli ahkam kesenlere benzetiyorum.

Size bir soru sorayım. Avrupada amerikada ülkeyi temsil eden orada bir şeyleri öğrenip milli duyguları sömürmeyen gençlerimiz mi vatan sevdalısı yoksa böyle bayrak edebiyatı yapıp avel avel işler yapan mı?

Hani desek ülkeye ciddi anlamda siber güvenlikçi yetiştirebildiler helal olsun. Öyle bir şey de yok. Bunlarda en az terör örgütleri kadar zararlı