HazarHizmet adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Yetiş! Beslenme Önerilerine İhtiyacım Var!
14
●846
- 12-10-2008, 23:38:43Ama kilo almak derken sağlıklı kilo almak istiyorum çok yemeyi ben de düşünüyorum ama performansımın düşmesini istemiyorum. Sağol önerin içinMrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
- 13-10-2008, 15:18:29Üyeliği durduruldu
- 13-10-2008, 17:16:49maça sağlam cıkman icin hep hocalarımız maçdan 2 saat önce kahvaltı yapın diyordu maçda açlık hissetmezsiniz sağlam yere basarak oynarsınız..maç esnasındada 5-0 yeniyor olsanız bile durumu 0-0 olarak düşünüp oynayın..
- 13-10-2008, 20:14:49Sağol önerileriniz için fakat rakip takım top oynamayıp kavgaya oynayınca topu kanala göndermek kaldı bana da. Beslenme çok iyiydi çok sağlamdım. Ama kullanamadım genel anlamda değil sadece iki karslı olayı bitirdi.sonsuzluk_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Zamanında böyle bir beslenme alışkanlığım vardı yıllar önce 90 kiloya çıkmıştım. Boyum 1.90 çok sorun olmuyor gibi duruyordu tabii ama oluyordu yinede,şimdi 82-83 kilo arasıyım ve o eski muhteşem fiziğime tekrardan kavuştum