maça sağlam cıkman icin hep hocalarımız maçdan 2 saat önce kahvaltı yapın diyordu maçda açlık hissetmezsiniz sağlam yere basarak oynarsınız..maç esnasındada 5-0 yeniyor olsanız bile durumu 0-0 olarak düşünüp oynayın..