• 12-10-2008, 17:19:08
    #1
    Yarın 13 Ekim Pazartesi...
    Futbol turnuvası ilk ve tek ön eleme maçımız...
    1/32 gibiyiz yani,
    Çünkü 17 takım var...
    Bunlardan iki tanesi 16 ya kalabilmek için bir maç yapacak...
    Sonra ikinci tur...
    Daha sonra çeyrek final, yarı final ve final...

    Arkadaşlar beslenme konusunda ileri derecede problemlerim var 160 cm ve 46 kiloyum. Atletizm ve futbolla ilgileniyorum. Koşular yapmayı seviyorum. Zinde olmayı, çok koşmayı ve hızlı koşmayı seviyorum. Fakat beslenme her zaman sorun, yaklaşık 1 ay önce karbonhidrat diyetine başladım çoğunlukla karbonhidrat yiyordum performansıma olumlu etki yaptı ama çok zayıfladım. Ben hem şişmanlamak istiyorum hem de performansımın artmasını. Beslenme konusunda önerilerinize ihtiyacım var. Kim nasıl besleniyor ve kendini nasıl hissediyor?
    Özel olarak yarınki maçımız öğlen saat 12.30 da ne gibi bir beslenmeyle çıkmalıyım saat kaça kadar ne kadar ne yemeliyim ki enerjim hiç bitmesin performansım tavan yapsın? Yardımcı olanlara teşekkürler.
  • 12-10-2008, 17:22:14
    #2
    Valla konuyla alakalı değil ama tek şey söyleyim,enerjim hiç bitmesin demiştin. Powerade'in çok katkısı oluyor maç aralarında.
  • 12-10-2008, 17:28:10
    #3
    BarCode adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Valla konuyla alakalı değil ama tek şey söyleyim,enerjim hiç bitmesin demiştin. Powerade'in çok katkısı oluyor maç aralarında.
    İyi hatırlattın sağol powerade. Maçın başında ya da maçtan önce bir kaç saat önce hangisinde en faydalı?
  • 12-10-2008, 17:31:25
    #4
    Liily adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    İyi hatırlattın sağol powerade. Maçın başında ya da maçtan önce bir kaç saat önce hangisinde en faydalı?
    Öncesinde,o sırada,sonrasında
  • 12-10-2008, 17:59:50
    #5
    Yaş kaç ona göre tedavi edelim
  • 12-10-2008, 18:00:58
    #6
    92 Mart.
  • 12-10-2008, 19:28:00
    #7
    bol protein al, kırmızı et tüket.
  • 12-10-2008, 19:54:49
    #8
    Direk yarın öğlen için bir öneriniz var mı?
    Benim aklıma gece yatmadan bol yağlı yiyecekler yemek sonrasında ise yarın onları bol suyla yakmak geldi. Çünkü karbonhidratın etkisi çabuk geçiyor. Çabuk enerji versin diye ekmeği pilavı falan fazla çiğniyordum.
  • 12-10-2008, 20:17:12
    #9
    sabah:
    süt,peynir,bal,ekmek,cay,recel
    öğle:
    ayran,pilav,corba,ekmek,yogurt olabilir ayran yerine
    aksam:
    salata,corba,makarna,cacık veya makarna yogurtlu
    2 günde bir ögle ve aksama mercimek yemegi koy.
    yatmadan
    ballı süt veya ballı bar / ballı fıstıklı BAR
    bu kadar dostum.