Direk yarın öğlen için bir öneriniz var mı?
Benim aklıma gece yatmadan bol yağlı yiyecekler yemek sonrasında ise yarın onları bol suyla yakmak geldi. Çünkü karbonhidratın etkisi çabuk geçiyor. Çabuk enerji versin diye ekmeği pilavı falan fazla çiğniyordum.