sonsuzluk_16 adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
maça sağlam cıkman icin hep hocalarımız maçdan 2 saat önce kahvaltı yapın diyordu maçda açlık hissetmezsiniz sağlam yere basarak oynarsınız..maç esnasındada 5-0 yeniyor olsanız bile durumu 0-0 olarak düşünüp oynayın..
Sağol önerileriniz için fakat rakip takım top oynamayıp kavgaya oynayınca topu kanala göndermek kaldı bana da. Beslenme çok iyiydi çok sağlamdım. Ama kullanamadım genel anlamda değil sadece iki karslı olayı bitirdi.