Konu
Yetiş! Beslenme Önerilerine İhtiyacım Var!
13-10-2008, 15:18:29
#13
Erol
Üyeliği durduruldu
MrManson adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Kesinden de öte
Zamanında böyle bir beslenme alışkanlığım vardı yıllar önce 90 kiloya çıkmıştım. Boyum 1.90 çok sorun olmuyor gibi duruyordu tabii ama oluyordu yinede,şimdi 82-83 kilo arasıyım ve o eski muhteşem fiziğime tekrardan kavuştum
deneyelim o zaman
biraz kilo almam lazımda