MrManson adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kesinden de öte Zamanında böyle bir beslenme alışkanlığım vardı yıllar önce 90 kiloya çıkmıştım. Boyum 1.90 çok sorun olmuyor gibi duruyordu tabii ama oluyordu yinede,şimdi 82-83 kilo arasıyım ve o eski muhteşem fiziğime tekrardan kavuştum
deneyelim o zaman
biraz kilo almam lazımda