• 16-08-2020, 15:29:46
    #10
    Yönetici onayı bekliyor
    KuleliAjans adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bu soruyu sormak için Uganda'da yaşamanız gerek.
    Fakat Ben Şu An Azerbeycanda Yaşıyorum
  • 16-08-2020, 15:30:53
    #11
    Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hiç birşey almayın. Gittiğin yerden alırsın dışarıdan veya kantin. Devre ilik her zaman vardır olacaktır da zaten kaç ay askerlik yapacaksınız.. Bizim TÜRK gençleri anlamıyorum lafa gelince klavyede hertürlü yazıp çizerler 5 ay askere giderken bunları sorması bana saçma geliyor.
    Kantinde sıra olmasını geçtim ihtiyacın olan ürünün kalmaması durumu olduğundan sordum. Devre konusunda herkes kafadan salladıkları için işin aslını öğrenmek istedim. Bu kadar kasmana gerek var mı?
  • 16-08-2020, 15:32:27
    #12
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bonecrunching adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kantinde sıra olmasını geçtim ihtiyacın olan ürünün kalmaması durumu olduğundan sordum. Devre konusunda herkes kafadan salladıkları için işin aslını öğrenmek istedim. Bu kadar kasmana gerek var mı?
    Kasmıyorum ki, ben krallar gibi yaptım. Sen fazla kıvırıyosun yapma.. 😄😄😄 Gidince göreceksin işte.
  • 16-08-2020, 15:34:47
    #13
    Askerliğime 1 yıl kaldı ve hiç bir bilgim yok ne götüreceğim ne yapacağım. Ayrıyetten çalma vb. durumları oluyormuş onları geçtim atış eğitimi vb. benim gözlerim o kadar net görmüyor diğer insanların ve üstlerime rezil olmak istemiyorum..ilk başlarda çok zorluk çekeceğim sanırım hiç bir yakınım bu gibi detayları vermedi umarım hızlı ve başarılı geçer askerliğim. Askere telefon sokabiliyor muyuz? yurt dışını arayabilir miyim gibi bir çok onlarca soru var aklımda yorum ne kadar karmaşık ve saçma gözüksede anlayabilen anladı sanırım. Teşekkür ederim şimdi'den. Birde askerde çok para harcanır mı?
  • 16-08-2020, 15:37:07
    #14
    Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kasmıyorum ki, ben krallar gibi yaptım. Sen fazla kıvırıyosun yapma.. 😄😄😄 Gidince göreceksin işte.
    Kıvırıyorsun ne demek ya nyse kolay gelsin sana.
  • 16-08-2020, 17:21:21
    #15
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    bonecrunching adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Allah yardımcın olsun. Giderken çanta almak mantıklı mı? Devre muhabbeti ne kadar doğru?
    Sivil çanta götürebilirsin ama maliyetli bir çanta almayı düşünme ve devrecilik gittiğin bölgeye göre değişir bulunduğum bölgede sadece siracilik var
  • 16-08-2020, 17:23:19
    #16
    Herorahim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerde İşkence vbs. Varmı ? ve ya Komutalar Sizi Ölümle Tehtid Ede Bilirmi ?
    Kadın Komutan Varmı ?
    Arkadaşımınızın dediği gibi bu soruyu sormak için ugandada yasamak gerekir, bati bölgesinde bayan komutanlarımız var ve baya disiplinli olurlar.
  • 16-08-2020, 17:58:20
    #17
    Bende tecrübelerimi yazayım. Genelde devrecilikten daha çok sıracılık vardır (üst devre alt devre olayı) Bizim komutanlarımızda bile devrecilik vardı Askere o şekilde davranırlardı.Üst devre ise daha kolay iş alt devre ise daha zor iş verirlerdi
    Arkadaşlar genel olarak hemen hemen her şey bulunduğunuz yere göre değişecektir. Bir yerde çok kötü olan askerlik diğer yerde gayet rahat olacaktır.Bunu düşünmeyin fazla şansınıza artık Acemiliğim rezillikti usta birliğim gayet güzel yaptım .

    Rahat askerlik için bazı tavsiyelerim;

    0-)Askerliğin iç ortamı sivil ortam gibi değildir.Girince burada yaparım ederim keserim diyenler süt dökmüş kedi gibi olurlar
    1-)Askerde hırsızlık olmaz yer değiştirme olur.
    2-)Beyninizi askeriyenin dışında bırakın
    3-)Çok saçma şeyler göreceksiniz,duyacaksınız,emir alacaksınız.SORGULAMAYIN (BUNU YAPMAK ÇOK ZORDUR) Verilen emri yapın geçin.
    4-)Askerde işten kaçmayın çok belli olur.Zaten yapacağınız 6 ay ,6 ay iş yapsanız ezilseniz hiç bir şey olmaz(genelde olmazda bu çok fazla) Kendiniz uyanıklık yapmaya çalışmayın ne çok önlerde olun ne çok arkalarda aralarda kaynayın her zaman.
    5- )üst devre alt devre olayı kötü bir şey değildir.Alt devreyken siz kimseyi rahatsız etmezseniz genelde denileni yapın geçin.Ki ben alt devreyken bile rahattım bana karşı gayet saygılıydılar üst devreler.Ben üst devre olunca da alt devreme saygılıydım. Saçma üst devrelerin olacak görmezden gelmeyi öğrenin.Yoksa başınıza iş açarsınız Biz bir kete alt devre üst devre toplu kavgaya girmiştik bir arkadaş yüzünden Kavga da çok güzeldi ama
    6-) İnsanları görünüşleri,davranışlarıyla hemen yargılamayın dışlamayın kimin ne hayat yaşadığını asla bilemezsiniz.
    7-) Askerde dayak olmaz ama yine de komutanlarınıza karşı saygılı olun.Özelliklede nöbet yazan komutana,askere. Adamlar dayak atmaz ama seni sürekli 3-5 nöbeti yazar dayak yemezsin ama dayak yemiş gibi olursun
    8-) Güzel anılar biriktirin .Acemiliğim ne kadar kötü geçse de usta birliğinde çok değerli insanlarla tanıştım.
    Daha yazsak dünyaları yazarız

    Özetlemek gerekirse: Sorgulamayın, çok öne çıkma çok geriye kalma aralarda takıl,Sana verilen görevi yap 6 ay iş yapmakla ölmezsiniz inanın
  • 16-08-2020, 19:30:35
    #18
    emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Askerliğime 1 yıl kaldı ve hiç bir bilgim yok ne götüreceğim ne yapacağım. Ayrıyetten çalma vb. durumları oluyormuş onları geçtim atış eğitimi vb. benim gözlerim o kadar net görmüyor diğer insanların ve üstlerime rezil olmak istemiyorum..ilk başlarda çok zorluk çekeceğim sanırım hiç bir yakınım bu gibi detayları vermedi umarım hızlı ve başarılı geçer askerliğim. Askere telefon sokabiliyor muyuz? yurt dışını arayabilir miyim gibi bir çok onlarca soru var aklımda yorum ne kadar karmaşık ve saçma gözüksede anlayabilen anladı sanırım. Teşekkür ederim şimdi'den. Birde askerde çok para harcanır mı?
    Bu kadar dusunmene gerek yok kardeşim çok para harcamak senin ihtiyaçlarına bağlı ve gözlerinle ilgili raporunu askeriyeye bildir ve gittiğin bölgedede belirt eğer gözlerin çok iyi görmüyorsa çürük verilebilir askere bile gitmeyebilirsin telefon olarak tuşlu kullabilirsin android sokmaya çalışırsan alırlar yurtdışını arayabilirsin çalıntı olaylari olur kimseye güvenmeyin.