Bebeim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Kasmıyorum ki, ben krallar gibi yaptım. Sen fazla kıvırıyosun yapma.. 😄😄😄 Gidince göreceksin işte.
Kıvırıyorsun ne demek ya nyse kolay gelsin sana.