emirdrlx adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Askerliğime 1 yıl kaldı ve hiç bir bilgim yok ne götüreceğim ne yapacağım. Ayrıyetten çalma vb. durumları oluyormuş onları geçtim atış eğitimi vb. benim gözlerim o kadar net görmüyor diğer insanların ve üstlerime rezil olmak istemiyorum..ilk başlarda çok zorluk çekeceğim sanırım hiç bir yakınım bu gibi detayları vermedi umarım hızlı ve başarılı geçer askerliğim. Askere telefon sokabiliyor muyuz? yurt dışını arayabilir miyim gibi bir çok onlarca soru var aklımda yorum ne kadar karmaşık ve saçma gözüksede anlayabilen anladı sanırım. Teşekkür ederim şimdi'den. Birde askerde çok para harcanır mı?
Bu kadar dusunmene gerek yok kardeşim çok para harcamak senin ihtiyaçlarına bağlı ve gözlerinle ilgili raporunu askeriyeye bildir ve gittiğin bölgedede belirt eğer gözlerin çok iyi görmüyorsa çürük verilebilir askere bile gitmeyebilirsin telefon olarak tuşlu kullabilirsin android sokmaya çalışırsan alırlar yurtdışını arayabilirsin çalıntı olaylari olur kimseye güvenmeyin.