Hiç birşey almayın. Gittiğin yerden alırsın dışarıdan veya kantin. Devre ilik her zaman vardır olacaktır da zaten kaç ay askerlik yapacaksınız.. Bizim TÜRK gençleri anlamıyorum lafa gelince klavyede hertürlü yazıp çizerler 5 ay askere giderken bunları sorması bana saçma geliyor.
Kantinde sıra olmasını geçtim ihtiyacın olan ürünün kalmaması durumu olduğundan sordum. Devre konusunda herkes kafadan salladıkları için işin aslını öğrenmek istedim. Bu kadar kasmana gerek var mı?