Kantinde sıra olmasını geçtim ihtiyacın olan ürünün kalmaması durumu olduğundan sordum. Devre konusunda herkes kafadan salladıkları için işin aslını öğrenmek istedim. Bu kadar kasmana gerek var mı?
Kasmıyorum ki, ben krallar gibi yaptım. Sen fazla kıvırıyosun yapma.. 😄😄😄 Gidince göreceksin işte.