• 03-08-2020, 20:01:04
    #1
    Öncelikle hepinizin mübarek kurban bayramını tebrik ediyorum..

    Arkadaşlar 2011 yıllarında uyku düzensizliğinden dolayı; geceleri sabaha kadar oturup ,sabah yatıp akşam üzeri kalkmaktan, düzensiz beslenmekten, hareketsiz bir yaşamdan dolayı bende panik atak hastalığı çıkmıştı. Kalp sıkışması, nefes darlığı, ellerin uyuşması yani sahte kalp krizi.. Neyse bende sıkıntılar artınca anti depresan falan kullandım uzun süre boyunca sonra askerliğim geldi ve askere gittim. Askerde düzenli yeme,içme,spor vs. hayatımı normale döndürdükten sonra 3 4 ay içinde atlattım çok şükür. Uzun süre boyunca nöbet falan yoktu ama bu korona virüs muhabbeti çıktıktan sonra takıntı yaptım ve nöbetler tekrar gelmeye başladı. Ne zaman dışarı çıksam eve gelince boğazım tıkanıyor gibi oluyor nefesim daralmaya başlıyor vücudum ateşlenmeye başlıyor.. Bunların üstüne 1 ay öncede deprem olmuştu sabah saatlerinde bilgisayar başındaydım depreme yakalandığım anda baya bi etkiledi beni 1 dkya yakın sürmüştü çünkü . Şimdi sorun şu ne zaman bilgisayar başına otursam sırtımı koltuğa yaslasam başımın içi dolanıyor gibi oluyor sanki sırtımda bir şey var sallıyor beni. Ayağa kalktığımda da aynı şeyler oluyor bazen düşecek gibi hissediyorum .. Ama dışarı çıktığım zaman bir sorun yok evdeki kadar.. Yattığım zaman sağıma yada soluma dönüp yattığımda sorun yok sırtüstü dönünce başım dolanıyor gibi oluyor.. Allah kimseye böyle bir sıkıntı vermesin çok kötü bir durum... Daha önce böyle bir durum yaşayan yada ne gibi birşeyler yapmam gerektiği hakkında bilgisi olan arkadaşlarımız yardımcı olabilirse sevinirim..

    - Benden size tavsiye .. Her ne olursa olsun uyku düzeninizi bozmayın panik atak hastalığının en büyük tetikçisi uyku düzensizliğidir. Geceleri gündüz, gündüzleri gece ederseniz sonunda panik atak uğruyor Allah korusun..
  • 03-08-2020, 20:03:12
    #2
    büyük geçmiş olsun inşallah en kısa sürede şifa bulursunuz gerçekten hepimizin dikkat etmesi gerekiyor yaşam mücadelesine dalıyoruz ne kadar dikkat edebiliriz orası meçhul
  • 03-08-2020, 20:05:04
    #3
    Kimlik doğrulama veya yönetimden onay bekliyor.
    Gece uyumayalı 3 4 yıl oluyor galiba benimde. Şuanda boyun düzleşmesi var tabiki gözleri saymıyorum
  • 03-08-2020, 20:05:57
    #4
    webvo adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    büyük geçmiş olsun inşallah en kısa sürede şifa bulursunuz gerçekten hepimizin dikkat etmesi gerekiyor yaşam mücadelesine dalıyoruz ne kadar dikkat edebiliriz orası meçhul
    Hocam çok kötü bir durum panik atak .. Nöbetler geldiği zaman psikolojik olarak aşırı yıpranıyorsun ve o nöbet esnasında Allah'ım al canımı diye dua ediyorsun o kadar kötü bir durum .. Heyecanlandığın zaman ,üzüldüğün zaman, kapalı ortama girince, yolculuk yapamıyorsun kaç kez otobüsten yarı yolda indiğimi bilirim.. Bunlar hep birşeyleri kafaya takmaktan ve geceleri uyumamaktan geçiyor.. Allah sonumuzu hayır etsin..Halimize şükür yine de..
  • 03-08-2020, 20:20:47
    #5
    Hafif benzeri olaylar bende de var o an evdeysem yatağa uzanıp ayaklarımı dikiyorum gövdeye fazla kan gelmesini sağlayıp kendimi telkin ediyorum geçiyor dışarda olmuyor zaten benim daha çok gastrit nedeniyle tetikleniyor çarpıntı sanıyorum geçmiş olsun. Geceleri uyuyamama sorunu kötü gerçekten ama kendi cozumunuzu gelistirmeniz lazım sahte bir atak olduğuna kendinizi inandirip sizi rahatlatacak birşey yapın. Bu çömelme su içme nefes egzersizi gibi birşey olabilir
  • 03-08-2020, 20:22:12
    #6
    Geçmiş olsun. Bir şey diyemiyorum. Umarım en kısa zamanda dilediğiniz gibi yaşarsınız

    İyi çalışmalar dilerim
  • 03-08-2020, 20:28:45
    #7
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hafif benzeri olaylar bende de var o an evdeysem yatağa uzanıp ayaklarımı dikiyorum gövdeye fazla kan gelmesini sağlayıp kendimi telkin ediyorum geçiyor dışarda olmuyor zaten benim daha çok gastrit nedeniyle tetikleniyor çarpıntı sanıyorum geçmiş olsun. Geceleri uyuyamama sorunu kötü gerçekten ama kendi cozumunuzu gelistirmeniz lazım sahte bir atak olduğuna kendinizi inandirip sizi rahatlatacak birşey yapın. Bu çömelme su içme nefes egzersizi gibi birşey olabilir
    Hocam bende ülser var askerden hatıra.. Midem bazen kalp gibi atıyor sırtımı yasladığımda acaba omu kalp gibi attırıyor yoksa anlamadım ki..
  • 03-08-2020, 20:32:10
    #8
    Haberlisan adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Hocam bende ülser var askerden hatıra.. Midem bazen kalp gibi atıyor sırtımı yasladığımda acaba omu kalp gibi attırıyor yoksa anlamadım ki..
    Aynen öyle o atma her insanda olur oradaki midenin altından geçen atardamar ama gastrit ülser vb olanlarda o his gaz probleminden dolayı daha hassas olur yani daha sık duyulur. Buda zamanla psikolojik sorunlar yapıyor. Boyunda orada burada nabız sesi duyabiliyorsun. Dediğim gibi kendini telkinlemeyi ve o anı yönetmeyi başarmak lazım
  • 03-08-2020, 20:46:42
    #9
    ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Aynen öyle o atma her insanda olur oradaki midenin altından geçen atardamar ama gastrit ülser vb olanlarda o his gaz probleminden dolayı daha hassas olur yani daha sık duyulur. Buda zamanla psikolojik sorunlar yapıyor. Boyunda orada burada nabız sesi duyabiliyorsun. Dediğim gibi kendini telkinlemeyi ve o anı yönetmeyi başarmak lazım
    Hocam haklısın ama tek yaşıyorum ve kendimi çok dinliyorum o yüzden aşamıyorum devamlı birşeyler çıkıyor birşeyleri takıp düşününce