büyük geçmiş olsun inşallah en kısa sürede şifa bulursunuz gerçekten hepimizin dikkat etmesi gerekiyor yaşam mücadelesine dalıyoruz ne kadar dikkat edebiliriz orası meçhul
Hocam çok kötü bir durum panik atak .. Nöbetler geldiği zaman psikolojik olarak aşırı yıpranıyorsun ve o nöbet esnasında Allah'ım al canımı diye dua ediyorsun o kadar kötü bir durum .. Heyecanlandığın zaman ,üzüldüğün zaman, kapalı ortama girince, yolculuk yapamıyorsun kaç kez otobüsten yarı yolda indiğimi bilirim.. Bunlar hep birşeyleri kafaya takmaktan ve geceleri uyumamaktan geçiyor.. Allah sonumuzu hayır etsin..Halimize şükür yine de..