ssyazilim adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Aynen öyle o atma her insanda olur oradaki midenin altından geçen atardamar ama gastrit ülser vb olanlarda o his gaz probleminden dolayı daha hassas olur yani daha sık duyulur. Buda zamanla psikolojik sorunlar yapıyor. Boyunda orada burada nabız sesi duyabiliyorsun. Dediğim gibi kendini telkinlemeyi ve o anı yönetmeyi başarmak lazım
Hocam haklısın ama tek yaşıyorum ve kendimi çok dinliyorum o yüzden aşamıyorum devamlı birşeyler çıkıyor birşeyleri takıp düşününce