Öncelikle hepinizin mübarek kurban bayramını tebrik ediyorum..

Arkadaşlar 2011 yıllarında uyku düzensizliğinden dolayı; geceleri sabaha kadar oturup ,sabah yatıp akşam üzeri kalkmaktan, düzensiz beslenmekten, hareketsiz bir yaşamdan dolayı bende panik atak hastalığı çıkmıştı. Kalp sıkışması, nefes darlığı, ellerin uyuşması yani sahte kalp krizi.. Neyse bende sıkıntılar artınca anti depresan falan kullandım uzun süre boyunca sonra askerliğim geldi ve askere gittim. Askerde düzenli yeme,içme,spor vs. hayatımı normale döndürdükten sonra 3 4 ay içinde atlattım çok şükür. Uzun süre boyunca nöbet falan yoktu ama bu korona virüs muhabbeti çıktıktan sonra takıntı yaptım ve nöbetler tekrar gelmeye başladı. Ne zaman dışarı çıksam eve gelince boğazım tıkanıyor gibi oluyor nefesim daralmaya başlıyor vücudum ateşlenmeye başlıyor.. Bunların üstüne 1 ay öncede deprem olmuştu sabah saatlerinde bilgisayar başındaydım depreme yakalandığım anda baya bi etkiledi beni 1 dkya yakın sürmüştü çünkü . Şimdi sorun şu ne zaman bilgisayar başına otursam sırtımı koltuğa yaslasam başımın içi dolanıyor gibi oluyor sanki sırtımda bir şey var sallıyor beni. Ayağa kalktığımda da aynı şeyler oluyor bazen düşecek gibi hissediyorum .. Ama dışarı çıktığım zaman bir sorun yok evdeki kadar.. Yattığım zaman sağıma yada soluma dönüp yattığımda sorun yok sırtüstü dönünce başım dolanıyor gibi oluyor.. Allah kimseye böyle bir sıkıntı vermesin çok kötü bir durum... Daha önce böyle bir durum yaşayan yada ne gibi birşeyler yapmam gerektiği hakkında bilgisi olan arkadaşlarımız yardımcı olabilirse sevinirim..

- Benden size tavsiye .. Her ne olursa olsun uyku düzeninizi bozmayın panik atak hastalığının en büyük tetikçisi uyku düzensizliğidir. Geceleri gündüz, gündüzleri gece ederseniz sonunda panik atak uğruyor Allah korusun..