Anket Nasıl Olurdu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 109
Nasıl Olurdu?
Güzel Olurdu
%84,40 (92 Oy)
İlgi Görmez
%15,60 (17 Oy)
  • 02-08-2020, 16:22:32
    #1
    Bir süredir düşünüyorum paylaşmak istedim, altın kelebek, altın küre gibi bir yarışma her sene r10'da düzenlense nasıl olurdu acaba?
    Her sene belirli kategorilerde (Grafik Tasarım, Yazılım, Seo vs.) eylül ekim gibi 10 civarı adaylar belirlense ve 2 aylık bir oylama sonucunda yıl sonuna kategorilerin en iyileri belirlenip bir rozet vs. kazansalar sizce nasıl olurdu? (Örnek Aşağıdadır)
    Bu tamamen benim öylesine kafamda kurguladığım bir şey, resmiyeti yoktur
  • 02-08-2020, 16:23:37
    #2
    Platin üye
    Gayet mantıklı bence çok çeşitli etkinlikler yapılabilir daha interaktif bir ortam olur ayrıca yeni başlayan kişiler için iş imkanı doğabilir
  • 02-08-2020, 16:23:53
    #3
    Üyeliği durduruldu
    Çok iyi fikir
  • 02-08-2020, 16:23:52
    #4
    Üyeliği durduruldu
    Oylama sistemi kapalı olursa çok güzel bir fikir.
  • 02-08-2020, 16:24:12
    #5
    Sosyalleşme ve aktiflik anlamında işe yarar Ben beğendim...
  • 02-08-2020, 16:24:29
    #6
    Yenilik güzeldir
  • 02-08-2020, 16:24:29
    #7
    evet yenilik her zaman başarı getirir farklı farklı sürprizler olabilir
  • 02-08-2020, 16:24:33
    #8
    Ranklar bile bir işe yaramıyor

    üyelik yılları

    neredeyse ticaret puanları hiçe sayılacak

    oda bir işe yaramaz
  • 02-08-2020, 16:26:51
    #9
    Kurumsal PLUS
    Biz varız !