Her sene belirli kategorilerde (Grafik Tasarım, Yazılım, Seo vs.) eylül ekim gibi 10 civarı adaylar belirlense ve 2 aylık bir oylama sonucunda yıl sonuna kategorilerin en iyileri belirlenip bir rozet vs. kazansalar sizce nasıl olurdu? (Örnek Aşağıdadır)
Bu tamamen benim öylesine kafamda kurguladığım bir şey, resmiyeti yoktur


