globaltr adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sulhperver adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Sigma adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Palria adlı üyeden alıntı:
mesajı görüntüle
Fikrime göre;
10 Aday kategori moderatörleri tarafından belirlenecek ve oylar açıklanana kadar gizli olacak, her kategoride sadece 1 kişiye + oy kullanılabilecek.
R10 üyeleri dışında oylama yapılamayacak.
Kankalık vs demişsiniz ama bu zaten normal bir şey buraya kimse arkadaş grubunu toplayıp gelmedi, herkes birbirine hizmet verdi memnun etti arkadaşlık sağladı ki isimlerini duyurdu. Amaç zaten en iyi olanı seçmek, bir tasarımcı 100lerce kişiye tasarım yapıp memnun edip arkadaşlık ilişkisi kuruyorsa bu zaten iyi olduğu anlamına gelir.
Sadece fikir olduğu için çok detaylı düşünmedim, eğer böyle bir şey gerçekleştirilirse tüm ayrıntıları düşünülüp hayata geçirilir illaki