Anket Nasıl Olurdu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 109
Nasıl Olurdu?
Güzel Olurdu
%84,40 (92 Oy)
İlgi Görmez
%15,60 (17 Oy)
  • 02-08-2020, 21:00:10
    #28
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer oylamayı Moderatörler yapacaksa eyvallah. Aksi halde forumdaki gruplaşma ve "kankalık" durumu tavan yapar. Adil olacağını sanmıyorum
    Sulhperver adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oylamalar da göze alınarak jüri tarafından değerlendirilebilir. Hatta bunlar canlı yayında dahi yapılabilir. Oylama da her zaman çevresi olan kazanır
    Sigma adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Oylamalar bağımsız bir jüri ve birkaç rasgele seçilen üyeyle ilerlerse olur.tüm Üyeler kesinlikle dahil olmamalı şeffaf olmaz. Belki üyeler adayları 10a düşürme noktasında bir oy hakkı olabilir. Sadece r10 içide olmayabilir genel seçimler de yapılabilir en iyi instagram hesabı en aktif twitter kullanıcısı gibi genel seçimler yapılabilir
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategorinin en iyisi -> En çok treader yapmış kişi mi olacak? )

    Fikrime göre;
    10 Aday kategori moderatörleri tarafından belirlenecek ve oylar açıklanana kadar gizli olacak, her kategoride sadece 1 kişiye + oy kullanılabilecek.
    R10 üyeleri dışında oylama yapılamayacak.
    Kankalık vs demişsiniz ama bu zaten normal bir şey buraya kimse arkadaş grubunu toplayıp gelmedi, herkes birbirine hizmet verdi memnun etti arkadaşlık sağladı ki isimlerini duyurdu. Amaç zaten en iyi olanı seçmek, bir tasarımcı 100lerce kişiye tasarım yapıp memnun edip arkadaşlık ilişkisi kuruyorsa bu zaten iyi olduğu anlamına gelir.
    Sadece fikir olduğu için çok detaylı düşünmedim, eğer böyle bir şey gerçekleştirilirse tüm ayrıntıları düşünülüp hayata geçirilir illaki
  • 02-08-2020, 23:05:19
    #29
    Çok iyi. Hatta r10 gecesi her sene yapılsa süper olur. Tanışmalar vs olur süper
  • 03-08-2020, 10:35:59
    #30
    EmreGuven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Fikrime göre;
    10 Aday kategori moderatörleri tarafından belirlenecek ve oylar açıklanana kadar gizli olacak, her kategoride sadece 1 kişiye + oy kullanılabilecek.
    R10 üyeleri dışında oylama yapılamayacak.
    Kankalık vs demişsiniz ama bu zaten normal bir şey buraya kimse arkadaş grubunu toplayıp gelmedi, herkes birbirine hizmet verdi memnun etti arkadaşlık sağladı ki isimlerini duyurdu. Amaç zaten en iyi olanı seçmek, bir tasarımcı 100lerce kişiye tasarım yapıp memnun edip arkadaşlık ilişkisi kuruyorsa bu zaten iyi olduğu anlamına gelir.
    Sadece fikir olduğu için çok detaylı düşünmedim, eğer böyle bir şey gerçekleştirilirse tüm ayrıntıları düşünülüp hayata geçirilir illaki

    Tabi bunun için önce script satış kategorisine bir kategori moderatörü şart. Kusura bakmayın artık her fırsatta yazıyorum ama başka türlü olmuyor. @Coskun;

    Başı boş bırakılan Script Satış kategorisine işini düzgün yapacak bir kategori moderatörü istiyoruz.
  • 03-08-2020, 10:39:21
    #31
    Administrator
    MAJER adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Tabi bunun için önce script satış kategorisine bir kategori moderatörü şart. Kusura bakmayın artık her fırsatta yazıyorum ama başka türlü olmuyor. @Coskun;

    Başı boş bırakılan Script Satış kategorisine işini düzgün yapacak bir kategori moderatörü istiyoruz.
    Bütün ticari kategorilere en az 2 olmak üzere deneyimli profili düzgün eski üyeyi kategori moderatörü olarak görevlendirmeyi düşünüyorum.