Uzun zamandır aklımda
Fikir olsun diye yazıyorum :
- Moderatörler arasından juri belirlenir ama Moderatörler aday olamaz. Bu adil olmaz
- Seçim için kriterler belirlenir. Üyelerin hem yeteneği hem forum içi davranışları baz alınır (kaç kez ban yemiş, nedenleri, diğer üyeler ile iletişimi vs.)
- Üyenin yaptığı işler, konusunda aldığı yorumlar, trader sayısı vs bunlar hep puanlama sistemine girebilir
- Tabi mutlu edecek ödüller de olmalı

1 yıllık Premium üyelik vs gibi
Eğlenceli olur bence bu yarışma 👍👏