Anket Nasıl Olurdu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 109
Nasıl Olurdu?
Güzel Olurdu
%84,40 (92 Oy)
İlgi Görmez
%15,60 (17 Oy)
  • 02-08-2020, 16:52:59
    #19
    @Coskun; hocam ne dersiniz ?
  • 02-08-2020, 17:10:12
    #20
    " Forumun en genç üyesi " benim başkası kapamaz ona göre
  • 02-08-2020, 17:54:12
    #21
    Administrator
    EmreGuven adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Bir süredir düşünüyorum paylaşmak istedim, altın kelebek, altın küre gibi bir yarışma her sene r10'da düzenlense nasıl olurdu acaba?
    Her sene belirli kategorilerde (Grafik Tasarım, Yazılım, Seo vs.) eylül ekim gibi 10 civarı adaylar belirlense ve 2 aylık bir oylama sonucunda yıl sonuna kategorilerin en iyileri belirlenip bir rozet vs. kazansalar sizce nasıl olurdu? (Örnek Aşağıdadır)
    Bu tamamen benim öylesine kafamda kurguladığım bir şey, resmiyeti yoktur
    Uzun zamandır aklımda
  • 02-08-2020, 18:05:51
    #22
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır aklımda
    Onunda zamanı gelir insallah o zaman 😂
  • 02-08-2020, 18:11:33
    #23
    Coskun adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Uzun zamandır aklımda
    Fikir olsun diye yazıyorum :

    - Moderatörler arasından juri belirlenir ama Moderatörler aday olamaz. Bu adil olmaz
    - Seçim için kriterler belirlenir. Üyelerin hem yeteneği hem forum içi davranışları baz alınır (kaç kez ban yemiş, nedenleri, diğer üyeler ile iletişimi vs.)
    - Üyenin yaptığı işler, konusunda aldığı yorumlar, trader sayısı vs bunlar hep puanlama sistemine girebilir
    - Tabi mutlu edecek ödüller de olmalı 1 yıllık Premium üyelik vs gibi

    Eğlenceli olur bence bu yarışma 👍👏
  • 02-08-2020, 18:17:00
    #24
    Kategorinin en iyisi -> En çok treader yapmış kişi mi olacak? )
  • 02-08-2020, 20:08:03
    #25
    Palria adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Kategorinin en iyisi -> En çok treader yapmış kişi mi olacak? )
    Kesinlikle olmamalı tabi. En az 6-7 kriter belirlenip oy verilmeli diye düşünüyorum
  • 02-08-2020, 20:26:19
    #26
    globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Eğer oylamayı Moderatörler yapacaksa eyvallah. Aksi halde forumdaki gruplaşma ve "kankalık" durumu tavan yapar. Adil olacağını sanmıyorum
    Moderatör adam kayırıyor is loading
  • 02-08-2020, 20:41:06
    #27
    hyperiahd adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Moderatör adam kayırıyor is loading
    Yok yok hiç sanmam. Hepsi iyi arkadaşlar
    Coşkun izin vermez. Sanmam