Oylamalar bağımsız bir jüri ve birkaç rasgele seçilen üyeyle ilerlerse olur.tüm Üyeler kesinlikle dahil olmamalı şeffaf olmaz. Belki üyeler adayları 10a düşürme noktasında bir oy hakkı olabilir. Sadece r10 içide olmayabilir genel seçimler de yapılabilir en iyi instagram hesabı en aktif twitter kullanıcısı gibi genel seçimler yapılabilir