Anket Nasıl Olurdu?
Toplam Katılımcı Sayısı: 109
Nasıl Olurdu?
Güzel Olurdu
%84,40 (92 Oy)
İlgi Görmez
%15,60 (17 Oy)
  • 02-08-2020, 16:27:31
    #10
    Eğer oylamayı Moderatörler yapacaksa eyvallah. Aksi halde forumdaki gruplaşma ve "kankalık" durumu tavan yapar. Adil olacağını sanmıyorum
  • 02-08-2020, 16:28:26
    #11
    Oylamalar da göze alınarak jüri tarafından değerlendirilebilir. Hatta bunlar canlı yayında dahi yapılabilir. Oylama da her zaman çevresi olan kazanır
  • 02-08-2020, 16:29:25
    #12
    İlk olarak yılın dolandırıcısı ödülü rekor oyla SeyİT'in olurdu
  • 02-08-2020, 16:30:44
    #13
    ayoft.com
    Çok güzel olurdu Çok isterim öyle bir şey görmeyi
  • 02-08-2020, 16:31:22
    #14
    Üyelerin oylaması belirli bir yüzdeye sahip olup belirlenen jüride belirli bir yüzde oy ile seçimleri yapabilir.
  • 02-08-2020, 16:34:02
    #15
    Kurumsal PLUS
    Mantıklı Güzel olur bence,
  • 02-08-2020, 16:38:10
    #16
    AlanAdiMarketi.com ❤️ 📢
    WebxGroup adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Biz varız !
    Sen varsan bende varım
  • 02-08-2020, 16:45:53
    #17
    Kurumsal PLUS
    SerhatFamilyy adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
    Sen varsan bende varım
    Tüm WebX var. Gelin
  • 02-08-2020, 16:49:48
    #18
    Oylamalar bağımsız bir jüri ve birkaç rasgele seçilen üyeyle ilerlerse olur.tüm Üyeler kesinlikle dahil olmamalı şeffaf olmaz. Belki üyeler adayları 10a düşürme noktasında bir oy hakkı olabilir. Sadece r10 içide olmayabilir genel seçimler de yapılabilir en iyi instagram hesabı en aktif twitter kullanıcısı gibi genel seçimler yapılabilir