globaltr adlı üyeden alıntı: mesajı görüntüle
Eğer oylamayı Moderatörler yapacaksa eyvallah. Aksi halde forumdaki gruplaşma ve "kankalık" durumu tavan yapar. Adil olacağını sanmıyorum
Moderatör adam kayırıyor is loading