Eğer oylamayı Moderatörler yapacaksa eyvallah. Aksi halde forumdaki gruplaşma ve "kankalık" durumu tavan yapar. Adil olacağını sanmıyorum
Oylamalar da göze alınarak jüri tarafından değerlendirilebilir. Hatta bunlar canlı yayında dahi yapılabilir. Oylama da her zaman çevresi olan kazanır
Oylamalar bağımsız bir jüri ve birkaç rasgele seçilen üyeyle ilerlerse olur.tüm Üyeler kesinlikle dahil olmamalı şeffaf olmaz. Belki üyeler adayları 10a düşürme noktasında bir oy hakkı olabilir. Sadece r10 içide olmayabilir genel seçimler de yapılabilir en iyi instagram hesabı en aktif twitter kullanıcısı gibi genel seçimler yapılabilir
Kategorinin en iyisi -> En çok treader yapmış kişi mi olacak?

)
Fikrime göre;
10 Aday kategori moderatörleri tarafından belirlenecek ve oylar açıklanana kadar gizli olacak, her kategoride sadece 1 kişiye + oy kullanılabilecek.
R10 üyeleri dışında oylama yapılamayacak.
Kankalık vs demişsiniz ama bu zaten normal bir şey buraya kimse arkadaş grubunu toplayıp gelmedi, herkes birbirine hizmet verdi memnun etti arkadaşlık sağladı ki isimlerini duyurdu. Amaç zaten en iyi olanı seçmek, bir tasarımcı 100lerce kişiye tasarım yapıp memnun edip arkadaşlık ilişkisi kuruyorsa bu zaten iyi olduğu anlamına gelir.
Sadece fikir olduğu için çok detaylı düşünmedim, eğer böyle bir şey gerçekleştirilirse tüm ayrıntıları düşünülüp hayata geçirilir illaki