Bir süredir düşünüyorum paylaşmak istedim, altın kelebek, altın küre gibi bir yarışma her sene r10'da düzenlense nasıl olurdu acaba?
Her sene belirli kategorilerde (Grafik Tasarım, Yazılım, Seo vs.) eylül ekim gibi 10 civarı adaylar belirlense ve 2 aylık bir oylama sonucunda yıl sonuna kategorilerin en iyileri belirlenip bir rozet vs. kazansalar sizce nasıl olurdu? (Örnek Aşağıdadır)
Bu tamamen benim öylesine kafamda kurguladığım bir şey, resmiyeti yoktur