• 01-08-2020, 20:58:06
    #1
    Merhabalar,

    Dedem yaklaşık bir ay önce kadar korona olmuştu. Ne yazık ki tekrar pozitif çıktı.

    Camilere dikkat edin, bahçelerde kendi şeylerinizle kılmaya devam edin. Hafife alınacak şey değil ne yazık ki..

    İşin değişik tarafı şu ki herkes bayramda başka yerlerde oluyor, sizlerde risk teşkil edebiliyor oluyorsunuz. Örneğin kimse olmadığı için ben bekleyeceğim. Allah hepimizin yardımcısı olsun.
  • 01-08-2020, 21:00:45
    #2
    Kişiliğin Diriliş Vakti
    Ben de bugün birkaç yakınımdan benzer haberler aldım. İlginç bir durum var gibi görünüyor. Bu saatten sonra herkes kendi önlemini almalı. Dedeniz için Allah'tan şifa dilerim, inşallah en kısa sürede atlatır.
  • 01-08-2020, 21:01:40
    #3
    2 kuzenim şu anda coronaya yakalanmış durumdalar , umarım 2. dalgayı yaşamıyoruzdur.
  • 01-08-2020, 21:02:22
    #4
    Hiçbir yakınımda vaka çıkmamıştı geçen haftaya kadar. Bir haftada iki kişide pozitif vaka çıktı sadece bire bir tanıdığım. Sanırım korkulan şey başımıza geliyor.
  • 01-08-2020, 21:02:21
    #5
    🔥%100 WP Optimizasyon🔥
    Bana kalırsa yakında ikinci dalga sert gelecek
    Çünkü kimse iplemiyor korona durumunu..
    Geçenlerde bakanlardan birinin sektör değiştirip maske işine girdigini okumuştum.Hemde hükumete yakın bir gazetede..

    Not: Eski bakan Nihat zeybekçi
  • 01-08-2020, 21:04:21
    #6
    Üyeliği durduruldu
    Malesef virus unutuldu diyebilirim.
    İkinci dalga gelecek gibi.Havalar sıcak olmasa çoktan gelirdi.
  • 01-08-2020, 21:11:27
    #7
    2. dalga hem TR de hem avrupa da baş gösterdi. Dedeniz virüsü tekrar başka yerden almamış olabilir. Vücutta kalan virüs artıkları tekrar aktif hale gelip pozitif çıkmış olabilir. Bu aynen kanser gibi bir virüs. Nasıl ki kemoterapi görüyorsun ve doktor tamam kanseri yendin diyor ama bir kaç sene sonra nüksediyor ise buda o tarz bir virüs türü. Virüsü tamamen %100 vücuttan atmak imkansız. Eğer 2. dalga influenza ile birleşip yanına daha önce virüsü atlatmış kişileri de yanına durum çok daha ciddi olacak.
  • 01-08-2020, 21:23:01
    #8
    Geçmiş olsun
  • 01-08-2020, 22:29:41
    #9
    Geçmiş olsun. Malesef durum göründügunden daha da kötü. Bakanlik yeni onlemler almaya basladi artik hastanelerde degil evlerde de tedavi sureci başlıyor. Yaklasik 10 gün sonra patlar zaten vakalar. Allah herkesin yardimcisi olsun..