Bana kalırsa yakında ikinci dalga sert gelecek
Çünkü kimse iplemiyor korona durumunu..
Geçenlerde bakanlardan birinin sektör değiştirip maske işine girdigini okumuştum.Hemde hükumete yakın bir gazetede..

Not: Eski bakan Nihat zeybekçi